czwartek, 26 marca 2015

Rafał Maślak - krok po kroku

     Dzisiaj po raz pierwszy przedstawiam rysunek na bieżąco. Według bliżej nieokreślonej liczby internautów na świecie najprzystojniejszy mężczyzna świata -  Rafał Maślak. Znalazłoby się jeszcze kilka tytułów, ale tak naprawdę nie w tym rzecz. To w jaki sposób prowadzi swoje strony na portalach społecznościowych, co pisze i jak pisze sprawiło, że co raz chętniej przeglądałam zdjęcia i wpisy. Wiecznie uśmiechnięty człowiek, mocno zmotywowany, który pokazuje na każdym kroku, że jak czegoś się naprawdę chce, to można to osiągnąć. Brzmi smętnie, ale tak właśnie jest. Jako model ma mnóstwo ciekawych i fajnych zdjęć, których jakość idealnie nadaje się do rysowania. W tej sytuacji nie mogłam przejść obojętnie. Wybrałam fotkę, która była delikatnym wyzwaniem ze względu na hmm.. sporą część odsłoniętego ciała. Jeśli ktoś czytał wcześniejsze wpisy to wie, że regularne, gładkie cieniowanie skóry to mój kamień milowy. Osobiście jestem bardzo zadowolona, nie pamiętam kiedy ostatnio udało mi się skończyć tak fajny portret. Jak zwykle widzę kilka mankamentów, ale nie rzutują one na szczęście na całość, np. na "wipach" widać, że kilka razy zmieniałam nos.
       Nie jestem w stanie określić ile czasu zajęło mi narysowanie portretu, ponieważ mocno rozbiło się w czasie. Przede wszystkim operowałam bardzo dużo ołówkiem B - kilka warstw i każda w inną stronę w celu ukrycia plam i linii (raz pionowo, na ukos, poziomo i znowu pionowo). Bazą była jaz zawsze ołówek F. Gumką w ołówku zaznaczyłam jaśniejsze włoski na rękach i przy brwiach. Biały żelopis przydał się w odbiciu źrenic i kilu jasnych włosach na głowie. W tym wypadku nie było większych trudności, liczyła się tylko cierpliwość. Poniżej etapy powstawania rysunku i całość.











12 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Pozazdrościć talentu. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Im bardziej się przyglądam rysunkowi i zdjęciu, z którego rysowałam to co raz mocniej widzę, że rozjechałam podobieństwo. ;) Ale już po sprawie, rysunek poszedł w świat. ;)

      Usuń
  4. ZAJEBIŚCIE! jestem pod wrażeniem, masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Bardzo mnie cieszą takie komentarze. ;)

      Usuń
  5. Cudowna praca! W ogóle jestem tu pierwszy raz i zdecydowanie będę wpadać częściej, zazdroszczę takiego talentu! Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: zuzegy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. ;) Bardzo mnie to w takim razie cieszy. ;)

      Usuń
  6. Znowu ten Maślak :D Filmiki z Dubaju pokazuje, chodzi na randki i niby taki super że Turdusia go rysuje :D Pozdrówka od Fanów z www.MojPortret.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wiesz, że był w Dubaju i chodzi na randki, to choć nie darzysz go sympatią itak śledzisz jego profil. Wiesz jak się nazywają osoby, które mimo, że Cię nie lubią nadal sprawdzają co w trawie piszczy? Fani. ;):) Btw, Rafał udostępnił rysunek na swoich profilach na fb i instagramie z odnośnikiem do tego bloga. Mnóstwo lajków i cudownych komentarzy od obcych ludzi, a statystyki bloga oszalały. Fajny facet...... i fajne stylówki. :)

      Usuń