wtorek, 7 marca 2017

Justin Timberlake #3

Nie mam zbyt wielu wykonawców muzyki, którym jestem "wierna" od wielu lat. Jeśli śledzicie bloga lub mojego fanpage'a od dłuższego czasu to jednak wiecie, że szczególną sympatią darzę Timberlake'a. Większość piosenek znam na pamięć lub tzw. pół-pamięć, czyli co nie znam to dośpiewam po swojemu i też będzie ok. W ubiegłym roku, gdy wiedziałam, że zagra na Eurowizji specjalnie czatowałam po nocy, żeby obejrzeć występ na żywo. Ostatnia trasa koncertowa Justina Timberlake'a The 20/20 Experience World Tour trwała 787 dni i objęła koncerty w 134 miastach, w tym w Gdańsku. Koncert zamykający całą światową trasę można obejrzeć na youtubie w świetnej jakości, ponieważ został nagrany dla Netflix. Super ujęcia i kadry z backstage'u. Polecam, genialny performance. Swego czasu narysowałam kilka portretów JT, ostatni po narodzinach synka i kolejny impuls nadszedł, gdy zobaczyłam nową sesję fotograficzną z jego udziałem i nadszedł czas wypróbowania ołówków Castell 9000. Trochę żałuje, że tym razem nie pilnowałam robienia zdjęć podczas pracy i jedynie co mi zostało to pokazanie pracy już w 100% gotowej. Rysunek podstawie zdjęcia wykonanego prze Millera Mobleya do wywiadu, który ukazał się w magazynie The Hollywood Reporter, w którym mówi o przyjaźni z Jimmym Fallonem, ojcostwie i swoich planach na przyszłość.

Szczegóły:
- A4, papier Canson 190 g/m2
- ołówki Faber-Castell 9000
- gumka chlebowa, gumka w ołówku Perfection do tuszu
- biały żelopis Sakura Gelly Roll
- czarny Staedtler Lumograph 8B (do kilkunastu najciemniejszych włosów na brodzie)
- wiszer




A poniżej, jak jesteście ciekawi starsze rysunki z JT i chyba czas na coś sensownego w kolorze.  Który podoba Wam się najbardziej? 

7 komentarzy:

  1. Wow, masz sporą kolekcję z jego udziałem:) Najbardziej podoba mi się jego profil i ten na czarnym papierze (chyba scena z koncertu), ale generalnie wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jestem pod wrażeniem.. zazdroszczę talentu, naprawdę niesamowite. Rysunek, na którym trzyma dziecko jest bardzo śliczny 😍

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;)
    http://zyciakompas.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki. Ja lubię słuchać muzyki, jednak nie mam swoich ulubieńców. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje rysunki z Justinem są super:D Najbardziej podoba mi się 3 od góry;) No i koniecznie musisz konkretnego Justina w kolorze:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń